środa, 22 sierpnia 2012

Jak za zboże?!

Właśnie przed chwilą kupiłyśmy bilety powrotne! Hania z rano wyhaczyła PROMOCJĘ, znowu w Norwegianie! Więc 2 bagaże (2*20kg)+ podręczny (10kg)+ laptop= 253zł. A jeszcze wczoraj zastanawiałyśmy się nad biletami za 500zł. Data powrotu 18 grudnia ok. 13:00 na Okęciu. Wylot z Oslo, zatem przyjeżdżamy tam wcześniej i rozpoczynamy eksplorację południowo- wschodniej Norwegii. Oczywiście couchserfingiem. :)

Yyy... czy to znaczy, że przelot ok 1500km kosztuje tyle samo co mój miesięczny bilet autobusowy w Bergen?

5 komentarzy:

  1. To prawie tyle ile niezły obiad w Helsinkach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gadanie. Rebecka jest z Finlandii i również dla niej jest tu drogo. I to z Helsinek dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jestem frajerem i zapłaciłem 40zł za kanapkę :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem witam w Bergen, u mnie też tyle zapłacisz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To zwracam honor, ja byłem tylko w Oslo.

    OdpowiedzUsuń